logotype
img1
23
Μαΐ
2014

Εικόνες σκληρές, αλλά ρεαλιστικές που αποκαλύπτουν ένα τεράστιο κοινωνικό πρόβλημα. Η κακοποίηση ζώων αποτελεί κακούργημα που τις περισσότερες φορές δεν τιμωρείται γιατί οι ένοχοι δε συλλαμβάνονται. Δρουν χωρίς να τους αντιληφθεί κανείς ή γιατί δε μιλάει κανείς. Η μαθήτρια της Γ Γυμνασίου Αργυρίου Χριστίνα θέλει να μας ευαισθητοποιήσει πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, ώστε όλοι να βοηθήσουμε (ο καθένας με τον δικό του τρόπο) για την αντιμετώπισή του.

Σταθάκη Φωτεινή

Φιλόλογος

Περισσότερα...

23
Μαΐ
2014

Τα άτομα με ειδικές ανάγκες δεν παύουν να είναι άνθρωποι.

Ας συμπεριφερόμαστε λοιπόν το ίδιο σε όλους τους ανθρώπους, αν θέλουμε να αποκαλούμαστε άνθρωποι...

Μια εργασία από τη μαθήτρια της Γ Γυμνασίου Αλαμανιώτη Ιουλία

Σταθάκη Φωτεινή 

Φιλόλογος

Περισσότερα...

16
Μαΐ
2014

Οι μαθητές της Γ Γυμνασίου ζωντανεύουν με τις εργασίες τους και παρουσιάζουν συγκριτικά την Ομηρική Ελένη του Τρωικού πολέμου και την Ευριπίδεια Ελένη, θέτοντας ταυτόχρονα τα εξής ερωτήματα: ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ: θύτης ή θύμα, αθώα ή ένοχη, πιστή ή άπιστη σύζυγος, μοιραία ή ερωτευμένη γυναίκα, δυναμική και αποφασιστική ή άβουλο όργανο των θεών και της μοίρας, πραγματική ή ψεύτικη... ή μήπως όλα αυτά μαζί;

Επίσης αναφέρονται σε διάφορες εκδοχές του μύθου της Ελένης κάνοντας ένα φανταστικό ταξίδι μέσα στο χρόνο, όπου μπορεί κανείς να αφουγκραστεί φήμες και σχόλια ξεχωριστών ανθρώπων σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.

Παράλληλα αναλαμβάνουν το ρόλο του ραδιοφωνικού παραγωγού και παρουσιάζουν επιλεκτικά, τραγούδια για την ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ, σε μια φανταστική ραδιοφωνική εκπομπή, σχολιάζοντας συγχρόνως το περιεχόμενό τους.

Μπράβο παιδιά! Εξαιρετική προσπάθεια!

Σταθάκη Φωτεινή

Φιλόλογος

Περισσότερα...